Wednesday, February 13, 2008

زمانی برای دلخوشی

تولدت مبارک.
دیدی چنان جا خالی دادم که غافلگیر شدی؟ کیف کردی؟ میدونم خوشت اومد ای صفحه من

کمی بیشتر از یک سال میشود که نوشتن دراین صفحه را شروع کرده ام . گاهی چند کلمه ای را جمله میکنم و جملات را بند و بند ها را پست و پست ها را به روز. نه اینکه یادم رفته باشد تولد این صفحه را جشن بگیرم بلکه آن موقع هرچه فکر کردم که چرا حتما باید یک سال بگذرد تا جشن بگیرم دلیلی نیافتم و جشن تولد را به بعد موکول کردم

راستی چرا حتما یک سال باید طی بشود تا جشن بگیریم؟ شاید چون تاریخها یکی هستند این باعث میشود که فکر کنیم شباهتی بین زمانها وجود دارد. اما زمان که تکرار نمیشود. ولی چیزی که هست هر لحظه ای میتوان شادی وجشنی را بر پا کرد. اگر نعمت نفسی باقی باشد. اگر یادی در خاطری باشد. اگر عشقی مانده باشد در یاد. که مانده است...

امیدوارم که سالهای سال زنده باشی. خوشحالم که اسمت را خوب انتحاب کردم. اسمی که با زندگی شروع میشود. اسمی که نشانی از دوست داشتن دارد. اسمی که منتظر فرا رسیدن زمان خاصی برای جشن نیست. اسمی که عاشق است اسمی که مال تو هست.

تولدت مبارک


5 comments:

Anonymous said...

تولدش مبارک . خیلی خوبه که اسمش با زندگی شروع میشه .
واقعن خوبه

Anonymous said...

تولدش مبارک و جای تشکر ویژه داره که تولدش را جشن گرفتید
امیدوارم که سالهای سال زنده باشه
راستی اسمش هم خیلی زیبا و با مفهومه

Anonymous said...

مبارکه. می دونی سید؟ این که تولد رو سالانه میگیریم شاید واسه اینه که لااقل سالی یه بار هم شده به یاد چیزهایی که دوست داریم بیفتیم. شاید هم نه.

Anonymous said...

salaam ali jan. khobi?
mesle inke to ham tanbal shodi?
pishapish eidet mobarak.
ba arezooye behtarinha

Anonymous said...

قبلی من بودم