Sunday, September 2, 2007

12 comments:

Anonymous said...

به به چه فعال !
اینجا چقدر قشنگه

Ali said...

زیندگی فراز نشیب زیاد داشته بیده

دنیا قشنگه

قشنگ دیدنش هم اونجوری که هستش هنر میخواد

Ali said...

راستی شد این پست یکی مونده به آخر رو بخونید؟

Anonymous said...

Salam
man ke tonestam, ba clicke chap select all). bayesti range font ro avaz konid ta baghie doostan ham betoonan bekhoonanesh.
az aksaye ye akkas mishe be deghat va negahe oon nesbat be donyaye atrafesh pey bord.
shaki nist ke shoma donyaro ghashang mibinid. That's great

Anonymous said...

ای ول چقدر جدیداً فعال شدی.
ممنون به خاطر آرزوهای خوشمزه ات

Anonymous said...

ای بابا یکی به این Anonymous
بگه لازم نیست همه چی را توضیح بده.

Ali said...

سلام بر خواهر محترمم خانوم کتیبه

خوب هستید؟
من شرمنده کامنتهای پر لطف شما هستم.
گاهی بدجوری دل نگران شما و آقا مهدی هستم که کمتر وقت میکنید این طرفها بیایید. ولی دلم رو به دو چیز محکم میکنم. اول اینکه خدا آدمهای پاک رو دوست داره و تنهاشون نمیذاره و دوم اینکه شما قبلا هم بارها و بارها تواناییهاتون رو به رخ خیلیها کشیدید

دف آسون دف نشد

باز هم سلام دوباره هم آرزوهای خوب و
همیشه
یا حق

Anonymous said...

عرض شود که :
این پست یکی به آخرتان فقط عنوان داشت . عکس هم اگه داره من نمی بینم . چشم قاط می زنیم !

Anonymous said...

اوهو .من تازه همین الان فهمیدم چه خبره . چرا به فکر خودم نرسید . مثل اینکه علاوه بر فعال شدن یکمی هم سلولهای خاکستری رو به کار انداختی : ))
خوب حالا اینا یعنی که چی ؟ !

Ali said...

خدمت دوست جان محترم عرض شود که گاهی همونطور که آدم دلش برای یک نفر که وجود خارجی نداره تنگ میشه. همینطور دلش هم میخواهد سر یک نفر دیگه که اون هم وجود خارجی نداره داد بزنه. :)

اینجوری اونهایی که وجود خارجی دارند از آدم حساب برده و دست از پا خطا نمیکنند :)
:)

Anonymous said...

aks ghashangi gerfte doorbinet. doorbinet chiye? hatman kheili pool dadi barash?

Anonymous said...

آها . پس قضیه اینه . بگرد تا بگردیم . دوست جان ! : )