Sunday, July 8, 2007

ردپای خاطرات


یک پدر : پسرگمشو بیا پایین میام با کمربند میزنم تو گوشتا
یک پدردیگه : پسرم اگه خواستی بیای پایین بگو بیام. پاهات رو بذار رو شونه هام بیا پایین

یک مادر: ذلیل بمیری همشو خوردی ؟ من نمیدونم از دست تو چیکار کنم . بقیه آدم نیستند ؟ کارد بخوره به اون شیکم صاب مرده.
یک مادر دیگه: پسرم بیا این شیرینها رو ببر با خواهرت بخورید . فکر کنم الان میچسبه.

یک معلم : کی اون ته داره تنه درخت اره میکنه؟ خودش پاشه گم شه بیرون
یک معلم دیگه: بچها فکر کنم یه کم به استراحت احتیاج داریم. ده دقیقه وقت باشه واسه هرکی میخواد بره بیرون یه هوایی تازه کنه.

یک راننده تاکسی: گفتم کرایت صد تومن هست کر بودی نشنیدی؟ اونی که باید سوار میشدی تاکسی نبوده خانوم. زنیکه عوضی . (محو شدن توی دود و صدای ترافیک)ا
یک راننده دیگه: خواهر من گفتم من صد تومن میگیرم این مسیر رو حالا هم نه حرف من نه حرف شما هفتاد وپنج بده اگه هم دوست نداری همون پنجاه رو بده

یک اسب به یه اسب دیگه : یالت رو کی اینجوری چیده؟ ببخشیدا ولی خاک به سرش کنن. نیگاه کن یال به این قشنگی رو چیکار کرده؟
یک اسب دیگه به یک اسب دیگه: یالت رو هرکی زده دستش درد نکه خوب زده یه ارایشگاه هم میدون نعلسازها هست که دست و کارش یکه یکه دفعه بعد خواستی اونجا رو هم یه امتحان کن.

جایی نوشته بود: با کلمات میشه سهم خودت رو از غم دیگران برداری و سهم اونها رو از شادی خودت بهشون بپردازی

6 comments:

Anonymous said...

آمدی انطرفها به ما هم سر بزن. به یار ممد هم سلام برسان

مسعود

Ali said...

baashad masoud jan ejraayeh avaamer mikonim aamadim sar mizanim aziz del.

vali in mamad yaar kist? kodaam mamad manzooretaan bideh boodeh? garcheh maa salaam shoma ro be hamehyeh mamadhaayeh sareh raah eblaagh mikonim

sepaas

Anonymous said...

این همون قضیه بفرما و بشین بتمرگه .نمی دونم گونم باید یه جورایی فرهنگمون عوض شه .بالاتر بره .ادب که اولین اصل برقراری ارتباط در کشورهای پیشرفته است در فرهنگ ما جایگاهی نداره .این وحشتناکه ...

Anonymous said...

سلام. فعال شدی ای اواخر؟
دست خط خودت بده اولاً.
سواد هم نداری ثانیاً.
یه کمی برامون دعا کن ثالثاً.
خوش باشی همیشه همیشه همیشه.

Anonymous said...

سلام. فعال شدی ای اواخر؟
دست خط خودت بده اولاً.
سواد هم نداری ثانیاً.
یه کمی برامون دعا کن ثالثاً.
خوش باشی همیشه همیشه همیشه.

Ali said...

سلام
لازمه جا افتادن خیلی از فرهنگها فکر میکنم کم شدن جمعیت ایران باشه. با امکانات کمی که ما از هرجهت داریم و همینطور مصرف شدن سرمایه های موجود در جاهای دیگه ای غیر از پیشبرد جامعه فکر میکنم این باید اولین قدم باشه.شلوغی فرصت خیلی از فکر کردنها رو از آدم گرفته و برای ما بی نظمی آورده.

واما خدمت خواهر محترم اولا ، ثانیا
باید عرض کنم که نهایتا من که ادعایی نداشتم نه در سواد نه در دستخط . چرا کتک زدید؟ اون هم با سنگ ؟
من که دعاگو میمونم عالویظ آلویض عالویذ